krokodilvirrpannan

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mie Hellberg - 2 juni 2011 22:09

Det är viktigt tycker jag.

Att få tid till sig själv.


Till sina tankar.


Jag tycker om att vara ensam.

Ensam i tystnaden.

Där läker min själ.


Där finner jag svar.

Där finner jag fler frågor.


Har haft en del egentid i tystnaden för mig själv.

Att gå och sätta staket är meditativt.

Planerandet.

Mäta.

Fundera.


Banka  ner stolpar, dra tråden...

Att till slut beskåda resultatet.

Att släppa ut lyckliga hästar som omedelbart går runt och nosar, betar och undersöker nya marker.


Idag var jag till Amal och fixade naglarna.

Värt varenda krona!
Nu är hon ruskigt billig vilket gillas!!

Hon är duktig och naglarna håller!!


Man känner sig ju snyggare med snygga händer!

Timmen börjar bli sen.

Och tankarna spinner.


Jag måste lära mig säga nej.

Men nej då, jag accepterar, tar på mig massor med jobb...


Nästa vecka, DÅ ska jag säga nej! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En virrpannas funderingar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards