krokodilvirrpannan

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Mie Hellberg - 17 juni 2011 08:39

Tankar spinner runt i huvudet.

Vad är det som hindrar oss från att uppnå önskade mål?


Är det fysiska begränsningar?

Ekonomiska?

Vad hindrar DIG från att uppnå DINA mål?


I mitt fall är det ekonomi som styr.

Jag har en idé som jag skulle vilja genomföra, men det innebär att jag skulle behöva ett antal miljoner, vilket jag inte har.

Attans.


Men det är bara en av alla mina idéer!

"Om jag hade pengar..." En låttext som man ofta hör , fast ej i sjungen form..


Jag skulle vilja kunna dansa samba!

Men där har jag en fysisk begränsning eftersom jag är fullt övertygad om att jag skulle snubblapå mina egna fötter och antagligen skada mig...



MEN!!

Är det verkligen ett fysiskt hinder?

Eller är det bara ett hinder i min fantasi??


Jag får pröva helt enkelt!!


Men nu dags att förbereda en tur med hästen i regnet...


Ha en bra dag!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En virrpannas funderingar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards