krokodilvirrpannan

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Mie Hellberg - 4 juni 2011 20:03

Vilken dag!

Well, det började redan igår..

Hundarna hade varit ensamma hela dagen eftersom jag var iväg och satte staket.


Så efter att ha frågat Brukaren så fick jag lov att ta med mig hundarna till jobbet! Vårdhundar blev de ju då och hade det hur mysigt som helst med att bli kliade på!! Slutade en halvtimme efter att jag skulle idag, vilket gjorde att jag fick ganska bråttom..


Kl 11 körde vi igång ett litet smakprov på vad Zumba är! Detta skedde nere vid Krysset i Ölmstad, på något som kallas Ölmstad-dagen!!


2 sådana uppvisningar blev det i stekande solsken!! HÄRLIGT!!! Väl hemma igen så blev det kvalitetstid med hundarna ute i trädgården.


Så var det då dags för hästarna att få sitt!
De har idag blivit släppta på ett kanonfint bete!!

Massor med smaskigt gräs, buskar, skuggande träd...


Där har de det kalasbra!!

Nu är det dags för jobb igen.

3:e natten på rad.. Sovande jour förvisso, men man är ju inte hemma..


Tur man har en bra hundvakt som tar hand om rackarna när man är tvungen att hoppa in extrapass på jobbet..


 Men i morron..


Då jävlar är jag ledig!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En virrpannas funderingar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards